کد خبر: ۱۰۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
دفتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در بسته خبری پیش‌رو بخشی از اخبار گوشه و کنار استان آذربایجان غربی گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

توزیع 60 هزار بسته معیشتی تا آخر ماه مبارک رمضان در ارومیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به این که این بسته‌ها توسط نهادهای مختلف اجرایی شهرستان و مردم تهیه شده است گفت: ارزش ریالی هر بسته معیشتی در حدود 350 هزار تومان است که همه بسته‌ها به ارزش ریالی بیش از 20 میلیارد تومان است.

سرهنگ عیوض‌لو افزود: مناطق حاشیه شهر و خانواده‌های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا توسط نهادهای مختلف و پایگاه‌های بسیج شناسایی شده  که این بسته‌ها تا آخر ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

ملا محمدی زاده فرماندار ارومیه نیز در بازدید از این محل آماده‌سازی این بسته‌ها، مشارکت نهاد‌های مختلف به ویژه مردم را در جمع آوری و توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی قابل تحسین دانست.

آذربایجان غربی برنامه ریزی خوبی برای اجرای مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی داشته است

معاون رئیس جمهور و مسئول معین آذربایجان غربی در اقتصاد مقاومتی گفت: بر اساس گزارشات ارائه شده آذربایجان غربی برنامه ریزی خوبی برای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی داشته است.

جمشید انصاری تصریح کرد: با حمایت‌های دولت، استان توانسته در ایجاد فرصت‌های شغلی، کاهش نرخ بیکاری، تحرک در واحدهای تعطیل شده و افزایش ظرفیت واحدهای فعال عملکرد خوبی داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که با سیاست گذاری‌های انجام گرفته بیش از پیش جهش تولید در استان با ظرفیت‌های موجود محقق شود.

مدافعان سلامت آذربایجان‌غربی تجلیل شدند

استاندار آذربایجان غربی که به مناسبت هفته سلامت به همراه معاونان خود در محل قرارگاه ستاد استانی مبارزه با کرونا حضور یافته بود ضمن تقدیر از تلاش‌های همه مدافعان سلامت گفت: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی اقدامات خوبی را برای مقابله با این ویروس انجام داده است.

محمد مهدی شهریاری افزود: این قرارگاه برای مقابله با این ویروس تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده که باید با همکاری اصحاب رسانه این تلاش‌ها بیشتر و صحیح نمایان شود.

وی در ادامه با اشاره به ناتوانی برخی کشورهای مدعی اقتصاد بزرگ و برتر در مدیریت مبارزه با کرونا گفت: ایران اسلامی برخلاف تحریم‌های ضالمانه و جوسازی رسانه‌های بیگانه توانسته در مدیریت مبارزه با ویروس کرونا نسبت به برخی کشورها خوب عمل کند که این نتیجه وحدت و همدلی مردم و مسئولان در مقابله با کروناست.

استاندار آذربایجان غربی از خدمات آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی نیز  به نمایندگی از تمامی مدافعان سلامت این استان تجلیل کرد.

برگزاری «ضیافت همدلی» در 10 بقعه و امامزاده آذربایجان ‌غربی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت همدلی در 5 بقعه و5 امامزاده آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود.

حجم آب دریاچه ارومیه به 5 میلیارد مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: آب دریاچه ارومیه طبق آخرین سنجش صورت گرفته به پنج میلیارد مترمکعب رسید تا رکورد حجم آب آن در حداقل یک دهه گذشته شکسته شود.

وی تأکید کرد: با رسیدن به این رقم، حجم آب دریاچه ارومیه نسبت به زمان مشابه سال گذشته 650 میلیون مترمکعب و نسبت به ابتدای سال آبی جاری (اول مهر 1398)، یک میلیارد و 570 میلیون مترمکعب افزایش نشان می‌دهد.

اختصاص 62.5 درصد حجم معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی به خرید سهام

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: 62.5 درصد از حجم معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای مربوط به خرید و مابقی آن در بخش فروش است.

وی گفت: هفته گذشته تعداد 118 میلیون و 166 هزار و 772 اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش یک هزار و 508 میلیارد و 611 میلیون و 247 هزار و 699 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفته‌است.

وی بیان کرد: شاخص کل بازار بورس با 96 هزار و 168 واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم 741 هزار و 931 واحد و همچنین شاخص کل بازار فرا بورس نیز با 889 واحد افزایش نسبت به هفته گذشته، به رقم 9 هزار و 72‌واحد رسید.

انتهای پیام/7548/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار